Jeśli szukacie Państwo kompleksowej obsługi BHP, proponujemy nasze usługi.
Dlaczego nasza pomoc jest potrzebna?
Zgodnie z prawem pracodawca ma następujące obowiązki:
- organizacja pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki;
- zapewnienie przestrzegania w zakładzie pracy przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, wykonywania poleceń usunięcia uchybień w tym zakresie, a także kontroli ich wykonania;
- zapewnienie wykonywania nakazów, wystąpień, decyzji i zarządzeń wydawanych przez organy nadzoru nad warunkami pracy;
- prowadzenie szkoleń w zakresie BHP;
- tworzenie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (przy zatrudnieniu powyżej 100 pracowników);
- powierzenie zadań służby BHP kompetentnym pracownikom lub specjalistom z firmy zewnętrznej (przy zatrudnieniu do 100 pracowników).
Obowiązki te wynikają z Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 02.09.1997 r. (Dz.U. Nr. 109 poz. 704) w sprawie służb BHP oraz z art. 23711 Kodeksu Pracy.
Co oferujemy?
- prowadzenie szkoleń;
- opracowanie ryzyka zawodowego;
- opracowanie dokumentacji związanej z wypadkami przy pracy;
- opracowanie analiz stanu BHP;
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przez pracowników;
- doradztwo w zakresie obowiązujących przepisów BHP;
- pomoc i przygotowanie odpowiedzi na nakazy, zakazy i wystąpienia inspektorów Państwowej Inspekcji Pracy (realizacja zaleceń pokontrolnych).
W przypadku stałej współpracy dostosowujemy pakiet usług do indywidualnych potrzeb Państwa firmy, dzięki czemu gwarantujemy optymalizację kosztów. Wszystkie usługi BHP realizujemy także w formie jednorazowych zleceń.
Powierzając nam pełnienie zadań służby BHP, pracodawca jest odciążony od wielu dodatkowych czynności administracyjnych, a koszt wykonywania zadań służby BHP przez naszą firmę jest zdecydowanie niższy niż przy zatrudnieniu pracownika służby BHP.